مونو پمپ سری AE.N-RG

وضعیت: موجود در انبار

پمپ حفره ای پیشرونده (مونو پمپ) نصب شده به روی شاسی می باشد.
مونو پمپ سری AE.N-RG و موتور بر روی یک شاسی مشترک نصب شده اند، که با خوردکن ورودی برای سیالات بسیار ویسکوز قابل استفاده می باشد.

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

  • به اشتراک بگذارید:

پمپ حفره ای پیشرونده یا مونو پمپ با خوردکن دهانه مکش تا PN 25 قابل طراحی و بهره برداری می باشد. مونو پمپ سری AE.N-RG برای انتقال سیالات با ویسکوزیته خیلی بالا تا یک میلیون میلیمتر مربع بر ثانیه مناسب هست. اختلاف فشار ایجادی و فشار تخلیه به ترتیب تا 20 و 25 BAR می باشد. دمای سیال نیز تا150 درجه می تواند باشد.

سیالات قابل انتقال

به دلیل طراحی خاص پمپ های سری AE.N-RG، این پمپ ها برای کار با مواد بسیار چسبناک یا غیر قابل جریان بسیار مناسب هستند. همچنین از این سری پمپ ها برای انتقال مایعات خنثی یا اسیدی، خالص یا ساینده، و همچنین مواد حاوی گاز، و یا محتوای فیبری و جامد استفاده می شود. همچنین در این پمپ پیچ های تغذیه میتوانند به عنوان یک دستگاه اختلاط عمل کنند.

زمینه های اصلی کاربرد پمپ

عمده کاربرد این سری از پمپ Allweiler سری AE.N-RG در مهندسی فاضلاب و محیط زیست، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، صنایع غذایی و آشامیدنی، صنایع کاغذ و خمیر، صنایع صابون و چربی، صنایع رنگ و رنگ، صنایع پلاستیک و سرامیک، مهندسی دریایی و فراساحلی، کشاورزی می باشد.

پمپ حفره پیشرونده با پیچ تغذیه دوبل تا PN 25.

مشخصه اصلی این پمپ ها ویسکوزیته بالای سیالات قابل انتقال است به طوریکه جواب گوی انتقال مواد تا ویسکوزیته ی 1.000.000 میلیمتر مربع بر ثانیه خواهد بود. فشار تخلیه تا 25 BAR و اختلاف فشار ایجادی تا 20 بار می تواند باشد. دمای سیال تا 150 درجه و تعداد طبقات روتور این پمپ ها تا 4 طبقه متغیر است.

مشخصات عملکردی سری AE.N-RG

ظرفیت Q تا 500 l/min
فشار تخلیه Pd تا 25 bar
اختلاف فشار Pdiff تا 20 bar
ویسکوزیته v تا 1.000.000 mm²/s
دمای سیال t تا 150 °C
تعداد طبقات روتور - تا 4 -

نظر خود را با ما در میان بگذارید