مونو پمپ ALLWEILER سری AE.ZD

وضعیت: موجود در انبار

مونو پمپ ALLWEILER سری AE.ZD دارای گارانتی مطابقت 100 درصدی با نمونه ی خارجی، 12 ماه ضمانت و 24 ماه خدمات پس از فروش ساخت شرکت رایبد انرژی پاژ می باشد.

برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

 

  • به اشتراک بگذارید:

مونو پمپ سری AE.ZD نصب شده بر روی شاسی یکپارچه، بهمراه می باشند.
پمپ های سری AE ZD و موتور بر روی یک صفحه پایه نصب می شوند، که با دارا بودن خوردکن دهانه مکش برای سیالات بسیار ویسکوز مناسب هستند.

مایعات قابل پمپاژ

این پمپ ها برای برای جابجایی سیالات بسیار چسبناک یا غیرقابل جریان، خنثی یا تهاجمی، خالص یا ساینده، و همچنین مواد حاوی گاز، همچنین با محتوای فیبری و جامد بسیار مناسب هستند.

زمینه های اصلی کاربرد پمپ ALLWEILER سری AE.ZD

پمپهای ALLWEILER سری AE.ZD در صنایع مهندسی فاضلاب و محیط زیست، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، صنایع غذایی و آشامیدنی مناسب هستند. همچنین در صنایع کاغذ و خمیر، صنایع صابون و چربی، صنایع رنگ و رنگ، صنایع پلاستیک و سرامیک، کشاورزی، صنعت قند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

پمپ حفره پیشرونده دارای طراحی صفحه پایه تا 12 بار، دارای پیچ تغذیه.

ظرفیت پمپ های ALLWEILER  سری  AE.N-ZD تا 1700 لیتر بر دقیقه می باشد. فشار تخلیه و اختلاف فشار تا 6 / 12 bar می باشد. همانطور که پیش تر خواندید این پمپ ها برای سیالات بسیار ویسکوز مناسب هستند به طرویکه این پمپ ها میتوانند سیالات با ویسکوزیته تا 1.000.000  mm²/s را به راحتی منتقل کنند. دمای سیال نیز تا 150 درجه سانتیگراد و تعداد طبقات پمپ تا 1/2 قابل طراحی می باشد.

مشخصات عملکردی سری AE.N-ZD

ظرفیت Q تا 1700 l/min
فشار تخلیه Pd تا 6 / 12 bar
اختلاف فشار Pdiff تا 6 / 12 bar
ویسکوزیته v تا 1.000.000 mm²/s
دمای سیال t تا 150 °C
تعداد گام های روتور - تا 1/2 -

نظر خود را با ما در میان بگذارید